12. 11. 2024 Hana Briešťanská: Inscenace, která stojí za zhlédnutí, by měla mít téma, myšlenku, záměr, jisté poslání... a sex appeal. S herečkou činohry Národního divadla Brno, Hanou Briešťanskou, o Getrudinej tichej sile, oidipovských démonických matkách ...
12. 11. 2024 Jakub Čermák: Miluju herce, neumím pracovat s někým, koho nemiluju. S režisérom a otcom divadelného gangu Depresivní děti touží po penězích, Jakubom Čermákom, o vsiaknutí ducha Ingmara Bergmana do jeho mladého vnútra, o ľudskej duši a komfortnej zóne i potrebe ju z času na čas opustiť...
12. 11. 2024 Jiří Hajdyla: Přijde mi skvělé dělat inscenace, na základě kterých můžeme následně vést debatu o tom, jak jsme úžasně stvořeni S umeleckým šéfom divadla Polárka, Jiřím Hajdylom, o škandalóznej neškandalóznosti inscenácie Princ & Princ, o nekonečných možnostiach divadelnej tvorby pre detského diváka...
12. 11. 2024 Kateřina Liďáková: Herectví funguje jako úžasný způsob terapie. Kdybych nebyla herečkou, musela bych chodit pravidelně na sezení. S herečkou činohry Národního divadla Brno, Kateřinou Liďákovou, o vnútornom súcite, ktorý hľadá pre svoje postavy, o horľavosti cynickej Matky z Pokojíčku a o „láskyplnej“ metafore konzumácie omietky...
16. 5. 2024 Barbara Gregorová: Mám takovou speciální karmu tady v NdB, že všechny moje inscenace jsou něčím „výjimečné“ So šéfdramaturgičkou festivalu Divadelní svět Brno, Barbarou Gregorovou, o ,,outdoorovej“ dramaturgií a astrálnych divadelných zážitkoch, o cudzích krajinách...