Děti si jistě připadaly jako Alenka v říši divů, a to především zásluhou propracované scénografie. Pohádkové ztvárnění zahrady se zahradním domkem a úly scénografa Karla Czecha upoutalo nejen dětské diváky, ale i dospělé. Samotná vizuální stránka inscenace ovšem nestačí a právě ta často převažovala nad textem. S metaforou a diváckými představami se pracovalo v míře větší, než dokáže dítě ve třech letech zvládnout. Sami inscenátoři uvádí, že pohádka je určena dětem již od tohoto věku a také že složení dětského publika uváděnému věku odpovídalo. Zmíněné pochybnosti potvrzovaly časté otázky, které z hlediště během představení od dětského diváka zaznívaly. Jedním z témat inscenace byl vhled do fungování včelího úlu. Na jevišti se tak odehrálo mimo jiné, kladení vajíček, krmení mateří kašičkou či vylíhnutí včely z komůrky. Pro starší jasně čitelné, ale jak rozpozná takto malé dítě, když loutka včely „vykaká“ kovovou kuličku do misky, ovšem není k tomu nic řečeno? Ani hlavní postava vnučky tuto situaci nijak neokomentuje? Škoda, že tyto scénograficky promyšlené situace vyzní naprázdno.
Jak jsem se již zmínila, za nejzdařilejší složku inscenace považuji scénografii. Scéna byla velmi propracovaná a nápaditá. Na scéně jsme mohli vidět mnoho včelích úlů v různých velikostech a provedeních. Ten největší z nich představoval zahradní domek, kde dědeček s vnučkou bydleli. Tvůrci se zaměřili na hru s loutkou, zvuk a hlavně světelné efekty. Samotné včely byly ztvárněné čtyřiceticentimetrovými loutkami. Tvůrci se nebáli loutky vtipně obohatit. Použili například „party frkačky“ představující včelí sosák nebo včelu, jejíž tělo bylo vyrobeno z plastové lahve podsvícené baterkou. Zvýraznila se tak mateří kašička (reálná tekutina v lahvi) jíž byla krmena vajíčka. Nejen že tvůrci používali různá podsvícení úlů, čímž podporovali náladu konkrétní situace, ale zároveň pracovali se stínohrou.